Ofte stilte spørsmål

Hvordan melder jeg meg på timer?
Det kan gjøres gjennom å trykke på Timeplan & Booking, og aller helst gjennom vår app. Du må ha et aktivt abonnement hos oss for å melde deg på timer. Bruk e-postadresse og passord du brukte da du meldte deg inn for å komme inn på din bruker. For prøvetimer, les mer under “Bli medlem”.

Hvor kan jeg se hva dagens Crossfit økt er?
Hele neste ukes programmering for Crossfit kommer på søndag kveld eller mandag morgen . En PDF legges ut på vår medlemsgruppe på facebook- Optimal Prestasjon familien. Sørg for at du er med i den gruppen.

Kan jeg ta med en venn på prøvetrening?
Ja, vi ønsker å at du tar kontakt med oss, så booker vi din venn på en prøvetime

Kan jeg fryse medlemskapet mitt?
Ja, det kan du. Du kan fryse alt fra 1 til 12 mnd av gangen. Frysen vil være gyldig fra neste måned. Medlemskapet kan ikke fryses tilbake i tid. Send oss en mail på kontakt@optimalprestasjon.no, så fikser vi det.

Hvordan sier jeg opp medlemskapet mitt?
Optimal Prestasjon har 1 måneds oppsigelsestid. Oppsigelsen må skje skriftlig på mail - kontakt@optimalprestasjon.no.

Må jeg være i god form før jeg starter hos dere?
Det er ingen krav til hvilken fysiske form du må være i for å starte hos oss. Våre dyktige trener tilpasser treningen til den enkeltes fitness-nivå og tilpasser øvelsene og belastning etter ved behov.

Hvor mange timer kan jeg gå på i uka?
Du kan delta på så mange timer du ønsker. Husk at det er anbefalt med hviledager for å restituere og hente seg inn. Snakk med en av våre trenere dersom du har spørsmål angående dette.